Photobucket

~Ya Allah, bahagiakan kami dunia akhirat bersama selamanya~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Tuesday, June 30, 2009

,,>Amazing Blog Award<,,


1) Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda.

2) Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini.

:: nama penuhnya Nazirah bt Badrudin
:: nama glamuornya Kak Jie
:: ni blognya http://sufygirl.blogspot.com
:: asal dari Kelantan, saya dah pernah sampai rumah Ka Jie ni.
:: Kak jie ni dah ada teeeeeet..rahsia^_^

3) Setiap blogger perlu menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

Faktanya adalah :

:: saya ni ada dua mata, satu hidung, satu mulut
-pastu ada tambahan dua cermin mata^_^

:: berasal dari Kuantan, Pahang

:: mendapat pendidikan rendah di PASTI Al-Hidayah, Balok Pantai, Kuantan, Pahang. (ada classmate??)

:: kemudian melanjutkan pelajaran ke Sek. Keb Balok, Kuantan.

:: kemudian ke pendidikan menengah di Sek. Men. Agama Al-Ihsan, Kuantan.

:: masa cuti menunggu keputusan SPM, sempat bekerja sekejap di Pusat Tuisyen & Motivasi ADNIN. Jadi cikgu tuisyen, fasilitator dan macam-macam lagi.

:: kemudian mengambung pengajian yang lebih tinggi di Pusat Asasi UIAM, cawangan Petaling Jaya dalam kursus Kejuruteraan selama setahun setengah.

:: dan meneruskan perjuangan mencari ilmu di peringkat Ijazah di kampus utama UIAM di Gombak dalam pengkhususan Kejuruteraan Komputer Elektronik & Infomasi.

:: sekarang masih dalam perjuangan.. baru tahun kedua semester kedua..

:: sahabat-sahabat semua, doakan saya. Semoga Allah permudahkan segala urusan.^_^

~huhu, cukup jugak sepuluh..alhamdulillah..

4) Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka.

saya nak bagi kat adik-beradik saya je boleh? tak cukup sepuluh, tak pe kan?(",) Orang lain mesti sibuk nak buat tag ni..
Macam saya ni..

~Kak Atiey
;; sudah berkahwin dengan Abg Zaid, dan mempunyai tiga orang anak.

~Kak Amy
:: akan berkahwin dengan Abg Sham tak lama lagi...

~Kak Yus
:: berkahwin dengan abang saya, Abg Yie.sekarang dalam pantang anak kedua, Arissa Raihanah..habis pantang update blog ek..

ada tambahan..

~Lina Mayani(",)
:: exco Welfare ENGINIUS XV,IIUM...update blog..


Akhirnya, dapat jugak saya tunaikan kesemuanya..alhamdulillah..maaf ye Kak Jie, dah lama Kak Jie bagi ni. Sebulan saya ambil masa untuk menjawabnya..^_^

0 comments:

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t

Post a Comment

,,^Sharing Is Caring^,,